Wednesday, December 28, 2011

Aku Tak Tenang Kalau Tinggalkan Kamu Bertiga

peace be upon to you


ini wawa
ok...ini najwa..weh!aku tahu kau sedih tadi...tapi sorry,aku tak boleh nak bagi kau warm shoulder sebab aku pun unstable tadi..maaf sangat-sangat..tapi aku tahu kau kuat..kau boleh sayang..dulu,benda berlaku lagi teruk kau boleh chill,mesti sekarang kau dah kuat kan *kuat macam badang? haa tipu lah tu..takpe..sayang..kadang-kadang kita kena cuba memahami pihak yang lain..mungkin pada ketika ini si dia memang butuh kan waktu...jadi berilah ruang..mungkin si dia pun sedang merancang sesuatu untuk kebaikan kamu berdua pada masa hadapan...cewah!bab melalut memang aku sukaa..siapa suka melalut?saya cikgu...ha tengok..haih!aku pun dah lupa nak cakap apa..tapi itu lah wea,kadang-kadang perempuan ini terlalu misteri,kita ini terlalu istimewa,sampaikan kaum Adam sukar untuk mengerti kita..tidak mengapa,tenang sahaja lah wea..mmiiaaww..kita perempuan ada 9 nafsu 1 akal..kita gunakan 1 akal untuk mengawal 9 nafsu..hebatt kan kita...



ayuu deyh
ini pula athirah..lat nama sebenar..hahaha dia bulat...dia comel..awak,thanks layan kerenah kita..bengang kita dibuatnya dengan si polan itu..tapi takpe,saya chill sebab awak ada...thanks sangat-sangat..awak berada di tempat yang betul pada masa yang saya memang perlukan seseorang..saya pun nak cerita kat wawa,tapi dia pun unstable jugakk..tak kan kita nak paksa dia layan kita...dulu masa kat sekolah,awak lah yang selalu layan kita,layan gedik kta,layan gila2 kita,layan poyoss kita..haha sekarang ada,tapi dah jarangkan..awak,kita rindu waktu dulu2...hahaha..sangat romantis...awak,jaga diri baik-baik tahu..insyaAllah,kalau ada rezeki saya akan ke seremban melepak bersama anda-anda sekalian...

NO CAPTION
yang seksii ini hee haa..orang ini pun saya tak tenang kalau tinggalkan dia..haha tapi selalu saja,sebab dia ini pemalu,pendiam *uhukss...dan dia tak nakal..haha yeke?*tah,statement tu tak jamin....weh!thanks sebab layan kerenah kita tadi,dia tahu je bila kita unstable..hahaha tahu2 je kan...mesti lah Chemistry kuat derr...kita chemical bonds,sharing is caring ha kan..dah!terasa poyo pula..:))

mereka yang ketiga-tiga ini sangat baik...emm hari ini je lah kott..ke pada saat ini je mereka baikk..hmm tahlah nak..
k lah....tak tahu nak tulis apa...selamat malam!


ASSALAMU"ALAIKUM