Wednesday, January 4, 2012

Nenek Elly

Assalamu'alaikum

dah berTIGA sekarang
haha..ini nenek elly a.k.a sulhi punya family *tipuu je....meh aku perkenalkan..dari kiri:si apan,si kecil dan nenek elly..trroottrrooot...ahh kau bajett kiutt je eh elly,dimple kau je dah mengghairahkan aku..aku pun tak tahu since when aku bermesra2 dengan elly nie..she's not my schoolmate...maybe my soulmate..cehwah..mentang2 si dia pergi berkhidmat untuk negara,terus kau jadi soulmate aku ye..haha weh!aku janda..kau bajett gentle je tak nak ngaku janda kan..hahaha


layan kau memang besshh..kepala samaa kott,gilaa-gilaa kan..haritu masa aku keluar dengan wawa aku ada ajak si elly nie,tapii ye la kan,hari yang sama si apan nie balak elly pergi PLKN..orang nak hantar balak gi PLKN,mesti tacink duluu..hahaha nak dijadikan cerita,dia takpat join aku hang out..tapi takpe,nanti kita kuar tau nenek elly..kita ukur siapa punya dimple palingg dalam *kningkning haha


weh!siyes aku ingat kau lagii tua dari aku..bukan dari segi fizikal rupa-rupa nya sebaya..nasib baik..aku cakap kau tua sebab aku tengok kau drive ke sini sana,so i thought that u have driving lisence waktu kau dah habis SPM tahun lepas ke.sebab selalu nya waktu macam nie memang belum lagii lah budak2 baya aku dah ada lesen kereta..tacink dia deyh aku cakap dia tua..haha sorry..rupa-rupa nya minah nie dah ada lesen sebelum SPM habis lagii...seronott le kau ye lepas nie weekends je lawat apan kat asahan bawak keepsi..


dia tak sombong,buat aku rasa selesa..tapi kata-kata dia kadang-kadang menusuk ke kalbu...busuukk seyh..hahaha aku doakan kau dapat tawaran kat Bukit Jalil..kalau korang nak tahu minah nie aktif dalam sukan menembak..hebatt tu woooaahhh *eksaitedd aku


haritu nenek nie demam..atotototo cian nya awokk demam ye...baru balikk honeymoon dengan apan kat genting terus demam ye...hikhok..baru ingat nak jumpa awokk dekat pantai puteri,tapi demam..kesian apan sensorang kat pantai tapii dia macam bahagia je tak caya kau tengok nie nek..


bahagia kan..siap buat peace lagi
hahaha..aku jahatt..hehe sajaa nak gurau-gurau dengan nenek elly nie...nenek,nanti bawak lah aku jenjalan naik kereta..nak rasa jugakk kau bawak kereta macam mana?mesti gigil2 kan..isshh gayaatt aku..


oklah..sampai sini entry aku buat kau nenek elly..haha tenkiu buat entri pasal kita..mintak maaf kalau ada terkasarr bahasa,kau jangan tembakk aku pulak,,aku seronook dengan kau *kembang lah tu ..nanti kita buat lagii..:)