Monday, January 16, 2012

I'm Inconsolable

ASSALAMU'ALAIKUM


haii readers..actually i do not know whats wrong with me tonight..i seem got to cry without any reason and i try to be chill..nothing gonna be happen i guess,but i still don't know why tear drops like a rain..
O' Allah,help me..i need You..

Sometimes Allah breaks your spirit to save your souls. 
Sometimes, Allah breaks our heart to make us whole.
Sometimes, Allah allows pain so we can be stronger. 
Sometimes, Allah sends us failure so we can be humble. 
Sometimes, Allah allows illness so we can take better care of ourselves. 
Sometimes, Allah takes everything away from us so we can learn the value of everything HE gave us..
Make plans but understand that we live by Allah's grace


i miss you..yeah!really..i'm still waiting for you but deep inside i feel nothing..like i'm wasting my time by waiting for you...it have been a long time since we're not contact..and seriously i don't care anymore..lantak lah kau ada ke takde aku rasa okay dahh..maaf,aku buat taik malam tadi,..aku buat keadaan jadi hambar,aku bagi kau semi-silence treatment..kau tanya,sepatah aku jawab berterusan hampir setengah jam..sorry..aku rasa kekok dengan kau,sebab dah lama tak contact..lastly aku terus terang dengan kau yang aku dah nak hampir give up..dulu beria-2 aku yakin kan kau yang aku boleh tunggu kau untuk tempoh 3 bulan,tapi sayangnya sekarang baru 2 minggu aku dah tak yakin..bukan aku desperate sangat nak layanan orang lain tapi aku rasa kekok dengan kau..contact hujung minggu tak mampu nak ganti balik semua penantian aku seminggu...bagi aku tak worth pun..aku rasa aku sensorang gilaa...tak lah sensorang sangat,aku ada ramai kawan tapi sorang daripada diaorang pun tak sama macam kau..memang lah,semua orang ada istimewa diri sendiri..dan aku bahagia bersama diaorang..


kau diam,memang maaf,salah aku,beria-2 aku dulu dah jadi pegangan kat kau kan,kau yakin dengan aku,kau percayakan aku,sangat-sangat..dan bila aku cakap macam itu,kau terdiam,aku lagii lah,nak leleh rasanya,jahat pulak rasanya jujur macam ini..masa kau text aku pertama kali petang semalam,aku macam endah tak endah,aku tak reply pun kan..lama juga,sampai waktu maghrib,then kau text lagii,aku pun rasa bersalah,aku call kau cakap aku takde kredit..nak diikutkan,boleh je aku refill kredit,tapi aku malas...lama kau tinggalkan aku sampaikan aku jadi macam ini..aku boleh malas nak call kau,apatah lagi reply text..setiap hujung minggu,aku dengan sulhi lah paling seksaaiited nya tunggu budak PLKN..hahaha..bagi pihak sulhi,memang lah dia bahagia..tapi bagi pihak aku,damnn it...boleh jadi macam ini...bila kau datang,aku dah tak eksaited..macam biasa-biasa.teruk kan aku.maaf sangat-sangat.terasa macam hilang ingatan pun ada.
aku tahu,kau bukan main suka nak contact aku kan weekend..aku tahu sebab dari cara kau text,call aku,dari cara kau cakap kau tanya segala bagai..kau bagi aku bunga,aku bagi kau taikk kan..maaf..sebab aku rasa sensorang..aku tak suka keadaan macam nie..kau cukup risau bila jauh dan tak contact dengan aku kan...kau selalu tanya ada orang usha aku tak,sebab kau risau aku tinggalkan kau kan..tapi aku tak pernah nak cerita kan kat kau sebab aku tak nak kau risau,aku tak suka even ada kawan kau jugak nak masuk line bila kau takde....


perbualan gila hambar mula-mula malam tadi,maaf,itu semua salah aku..kekok..macam baru first time rasa nya,then sampai satu ketika,aku gilaa eksaitedd cakap dengan kau bila kau start tanya aku "bila u nak amik driving license nie?"hahahaha..gelak gilaa tahap dewa bila aku dengar soalan tuu..kau pun tahu kan aku banyak kalii tangguh amik lesen sebab aku cuak,aku takut nak bawak kereta..aku gemuruh..derr..dan dan..padahal aku nie sepenuh je dengan keyakinan..hahha..setart dari tuu aku bercerita dengan kau bagai nak rak,kau bagi aku kata-kata semangat suruh yakin je nak bawak kereta,tak susah mana pun..hahaha aku try chill,aku rasa selamat bila kau cakap macam itu..aku janji dengan kau yang aku akan ada lesen kereta juga nanti,ma aku pun dah bising,bila ah aku nak take serious pasal lesen ini,bila suruh pergi,malas dan segala macam alasan yang tak munasabah aku bagi..haha..ye jangan risau,lepas raya cina ni amik lesen dengan penuh cermat dan berwawasan.jjyeeaahh..
sekarang ini aku lebih suka terpuruk dalam rumah,ma aku suruh pergi kelas komputer lah,kelas bahasa inggeris lah,kelas memasak lah,kelas menjahit lah,kelas berenang lah,tapii aku tak nak,malas,bukan sebab duit ke transport ke,panas ke apa,tapi sebab diri sendiri MALAS..kelas memandu tu lain lah,takut punya pasal..tapi aku suka kelas bergosipp.yang ini ma tak suruh pun aku dengan rela pergi dengan penuh semangat..


dan kita bercakap dengan penuh debunga bungaan malam tadi..aku rasa seronok,bahagiaa gilaa..walaupun mula-mula hambar gilaa..aku banyak bercerita kat kau,banyak menghanjing kau,banyak gelakkan kau dan buat kau tacink...hahaha seronokk gilaa..kau bajet cool,bajet macho je..aku cakap kau botak,hitam..then aku gelak sensorang sebab kau dah tacink...hahahaa weh!aku memang tak suka lelaki botak+hitam..tapi disebabkan aku jumpa kau dulu tak botak dan hitam,aku terima je..*pilih kasih kan aku..siap aku cakap"lama-lama nanti tumbuh le rambut dan u pun cerah balik.." *ambikhati..hahaha
terasa macam ingatan kembali pulih pun ada,tetiba rasa eksaiited cakap dengan kau..hampir 2 jam perbualan..telinga aku pun dah panas,lama sangatt...terpaksa aku mc beberapa hari daripada bergossip di telefon bersama suly dan wawa...telinga kau lagi lah panas kan,dengar aku punya bebelan,ngomelan,pujian,cacian dan mumbling-an..tipuu manade aku mumbling malam tadi..haha aku bahagia..serious,bahagiaa gilaa..hahaha
tiba-tiba aku rasa berharga je tunggu kau..hahahaha..perasaan yang memang khas untuk kau..*silamuntahsegera..wekk!..


weh!aku rindu kau tapi tak sangat lah..sebenarnya jadi macam ini pun sebab aku nak luahkan ketidakpuasan hati aku yang memberontak-rontak sebab kita dah lama tak contact sebab kau tu plkn lah botak dan aku rasa sensorang...hahaha..kau balik minggu nie dan kau rasa ekaiited nak jumpa aku,siaap tanya aku nak jumpa kau ke tak..mestilah aku cakap tak,maluu je kuar dengan si botak+H***M..hahaha..kau tacink...penat aku pujuk..atototo aku cakap takpe,nanti kita jumpa,i pakai shades,tak maluu sangat..orang tak kenal aku nanti..haha demand ssiiaakk..
hahaha.perbualan berakhir dengan gumbira nya..aku tunggu kau,jangan risau..kau rasa happy..eleh!nak sedapkan hati je kan...bagus...aku tidur dengan lena..kau?aku tak tahu..
pagi-pagi dapat text dari kau..leleh aku baca..kau selalu berangan tentang kita kan..kau cakap sabar itu mengajar kau untuk tidak mengalah...yes!aku pun tetiba dapat motivation dari kau..haha..aku nie je yang poyoo jakun je lebih...aku pun kembali kepada perasaan yang sepatutnya untuk kau..beria-2 aku dulu dah jadi satu keazaman bagi aku..kau jangan risau lah..okay je...TK
dan aku pun kembali menjanda balikk..meh!ahli-ahli janda aku wawa dan sulhi,aku ajar buat puding..hewhew


sekian,luahan malam ini...semua dah kembali pada sedia kala...dan aku tetap eksaiited tunggu kau hujung minggu..hikhok..<3