Monday, January 23, 2012

Kelab Domino

peace be upon you

hai..sempena raya cina yang bakal menjelma tak lama lagi,aku dengan seksaited nya nak bercerita tentang kelab domino..apa itu weh?haha..domino itu kan pizza,kenapa boleh tetiba jadi kelab nie..hoho..cerita nya bermula begini,si wawa a.k.a kak yong mc nie dapat baucer bernilai 500 inggit dekat domino's pizza..ha kau terbeliaak mata aku dengau,nie makan sampai buasir pun tak luak-luak pizza nya...korang boleh bayangkan tak betapa ohhseem nyaa  begini...dan si wawa nie pun rancang-rancang lah nak makan besar dengan aku...dan pada masa yang sama pulak,sulhi plan nak keluar dengan aku sama tarikh dengan si wawa ajak makan besar raya cina nie..jadi aku pun satukan le diorang..kita keluar sama-sama pada hari yang sama..hewhew...suweeet nya kan..wekk!tapi tak lah keluar bertiga je kan..ehem ehem...masing-masing dah besar,ada bodyguard sendiri...aaauuummm UNTUNGLAH!jadi sejak itu kitorang dapat title KELAB DOMINO....kira keluar nanti duk ngadap dominoo je lah sampai cirit ribit...:) aaauusssaaam kan kan?


dominooo..here we comeess bebeh :*

nak dijadikan cerita nya..bila dah dapat title kelab domino ini..aku,suly dengan wawa selalu menghabiskan masa bersama-sama..shanti weh shanti...kira ini lah teman lesbo aku sekalian..haha...serious,korang memang oohhseemm..bangun pagi ngadap diorang,sampai lah ke pagi besok nya..memang tak cabaii lah aku di buatnya kan...

20 januari 2012..aku tak lupa weh..ini first time kita jumpa satu kelab..haha...time nie wawa busy kat kedai,jadi dia suruh aku teman dia....tetiba si suly dengan sibuk nya nak datang,nak lepak sama-sama kata nya..aku pun seronokk nya,kira macam ramai lah jugak kan..
aku sampai melaka sentral dalam pukul 12 tengah hari,lepak-lepak gelak dengan wawa,sampai kan pakcik dia yang owner kedai tuu dah macam ramah dengan aku,yelaa asyik asyik muka aku je dekat situu..yeke?dan dan je...haha aku datang bawak duit tambang je,padahal abang nak hantar,,aku punya mesra alam naik bus je wehh..mana tak nya,wawa siap cakap kau datang,makan minum aku support..peh!terasa orang mengantuk disorongkan bantal..haha dah rezeki weh...itu yang datang bawak tambang je,duit lain simpan diam-diam dekat rumah,kang ada yang aku boros..maklumlah,wawa usahawan berjaya sekarang,patut belanja aku yang surirumah nie..mari lah berbuat baik dengan beliau,nescaya kenyang perut korang dek budi baik wawa nanti...haha *wawa,kalau ada orang suruh belanja,nasib kau le ye

aku pun teman lah wawa dekat mc itu...ehem!bukan aku sorang je eh yang teman dia..balak dia pun ada sekali..sampai waktu rehat dia,kitorang pun jalan-jalan carik makan..peh!dia siap tanya aku nak makan apa..dah la belanja,siap nak ikut tekak aku sekali..aahh!nikmat nikmat..apalagi bantai ahh mcdonald mc yang sesak dengan pengunjung dari pelbagai ceruk solok...makan makan punya makan tunggu si suly tak sampai sampai lagi naik muak aku dibuatnya...derr =_='


sopan nya korang nie jemput jemput

wawa makan dengan hubby dia...aku makan sensorang je wehh..huhu sedih...eh tetiba tacink pulak...tak masal je lah...relax...then si sulhi dengan si najwan pun sampai..atototo suweet nya korang...padahal najwan tengah demam kott time tuu ,ye lah kan,makwe punya pasal gagah je aku tengok dia...dah siap berpeluk segala bagai aku dengan sulhi dengan wawa semua,suly ajak pergi jalan-jalan dekat jaya jusco baru..seronok kau..bukan naik bus,naik kaki ke apa,naik swift weh..aku terasa gah time tuu,suly drive mana tak nya...dengar IKIM.fm lagi tu..terasa aku ma'am duduk belakang haa kau...lepak jj,makan makan si najwan belanja..derr..alhamdulilllah rezeki weh,mana boleh tolak haa..



mat perang kau..haha 
lebbiuu :*

hoho...dah puas bermesra-mesra,kitorang pun balik lah..si suly pulang kan aku balik dekat wawa...kitorang lepak jj sekejap je,tak sampai hati nak tinggalkan wawa lama-lama...ceh!aku pun kembali ke pangkuan wawa...harhar...dah penat lepak,aku pun nak angkat kaki..bajet nak tunggu abang jemput,tapi senyap-senyap aku naik bus balik jasin...sampai rumah suprise kat abang..haha...hambar!sebab lepas tu aku kena marah dengan abang-abang..chill lah bro,adik mu selamat sampai..syukur lah...bukan apa,aku nie adik perempuan,kalau boleh aku pergi pasar pun diorang nak teman..mendee lee =_='..haha abang sayang adik...hikhok

jadi,semua tengah buat persiapan ke arah makan besar dominoo...sorry weh,aku tak komfem lagi..tapi aku cuba le yang terbaik...garam weh garam...*tetiba je..semenjak wawa kerja nie,asyik dok mengajar aku tentang rokok je..aku pun layan kan saja..bila balik rumah tanya abang-abang,diorang pun terkejut macam mana aku tahu..ish ish...



ini tauke MC *kak yong punya

aku terpengaruh wehh

aku pegang je weh..tak buat pape pun..terasa jijik pulak pegang..eeuuuwww....aku tak suka betul perokok...takpe lah,kawan dengan perokok boleh...kahwin?oh no no....aku teringat perbualan dengan ma:

aku       :ma,kalau dila nak kahwin dengan perokok macam mana?
ma        :eh jangan nak mengada,abang-abang awak tak merokok,dan 
              mak tak kan terima menantu mak merokok,sekian
aku       :haaaaa? *tercengang dengan jawapan ma

okay..siapa je nak kahwin dengan perokok?emm ada kott..terpulang lah kan..hidup nie banyak pilihan,setiap pilihan ada jalan cerita nya tersendiri..jadi kena pandai pilih..ikut kata nafsu,bisu,ikut kata hati,binasa nanti...

berbalik pada kelab domino tadi..doa-doakan le weh aku dapat bersama korang melantak dominoo..suly dah tacink sebab aku tak pasti lagi...haha penat nak pujuk weh..jangan lah cenggini..si wawa lak siap suruh guna nama dia sebagai medium untuk keluar..ini lagi lah.,..
no comment..haha..

baiklah,setakat ini saja coretan untuk raya cina..esok lusa sambung lagi..